Teknoloji

OPET’in yazılım altyapısındaki iyileştirme tespit hızı IBM Instanta ile üçe katlandı

IBM (NYSE: IBM); Türkiye akaryakıt dağıtım şubesi müşteri memnuniyeti başkanı, OPET’in IBM Instana Observability analizini tercih ettiğini açıkladı. IBM Instana Observability sayesinde OPET; Web uygulamalarında ve sanal makinelerde sistemik sorunların ve kök nedenlerin tespiti için harcanan eforu 1/3 oranında azalttı. OPET, IBM Instana ile her zaman 200’den fazla hizmeti izleyebiliyor ve bir sorun olması durumunda yapay zeka yetenekleri sayesinde uzlaşma gereken noktayı hızlı bir şekilde tespit edip anında aksiyon alabiliyor.

OPET, IBM Instana Observability analizini sistemlerine entegre etmeden önce web uygulamaları ve sanal makinelerdeki sorunları incelemek için uygulama sunucularına bağlanmak ve logları incelemek zorundaydı. OPET, IBM Instana Obsvervability analizi ile artık taşınabilir uygulama-web sitesinden uygulama ve veri tabanı katmanına kadar kritik sistemlerini uçtan uca izleyebiliyor.

IBM Türkiye Bilişim, Yazılım ve Otomasyon Ülke Lideri İşk Sözen, işbirliğine ilişkin şunları söyledi: “Bilişim departmanlarının en önemli görevlerinden biri olası sorunları tespit etmek ve çözmek. Birden çok bileşeni ve aşaması olan karmaşık bir sistemdir. IBM’in yapay zeka destekli Instana APM uygulamasıyla Observability, kesintileri gerçekleşmeden önce önlemeye yardımcı oluyor.”

OPET Bilgi Teknolojileri ve Otomasyon Müdürü Barış Gündüz, OPET’in her alanda teknoloji kullanımını titizlikle ele aldığını ve bu konuda değerli yatırımlar yapıldığını belirterek, “IBM Instana, dijital servislerimizin verimliliğini artırmak, tespit etmek, ve hataları ortadan kaldırmak ve kök neden analizi sağlamak. Aktif olarak kullanıyoruz Bu çözüm, dijital hizmetlerimizin performansını izlemek ve hataları erken tespit etmek için kritik bir araç haline geldi. IBM Instana’nın sağladığı bu imkanlarla müşterilerimize sorunsuz bir deneyim sunabilmemiz için müşteri deneyimini en üst seviyede tutmayı hedefliyoruz.”

Uygulama süreci, lider teknolojilerde 14 yılı aşkın deneyime sahip bir yazılım satış ve danışmanlık şirketi olan IBM Çözüm Ortağı Ayrotek tarafından başlatıldı. IBM’in yapay zeka destekli otomasyon teknolojisini Ayrotek ile birlikte uygulayan OPET, tüm sistemdeki entegrasyon noktalarını tek bir fotoğrafta görüntüleyebiliyor. OPET ayrıca performans metriklerine ve alınan hatalara kolayca ulaşarak konuya en başından müdahale edebilmektedir.

Yapay zeka destekli IBM Instana Observability, bir iş gelirine ve prestije mal olabilecek öngörülemeyen BT olaylarının önlenmesine yardımcı olur. Kurumsal gözlemlenebilirlik platformu, bulut uygulamalarına ilişkin derin bir bağlamsal anlayışı otomatik olarak oluşturur. Bu şekilde Instana APM, işe zarar verebilecek veya müşteri memnuniyetini azaltabilecek yavaş yanıt süreleri, arıza süresi hizmetleri veya çalışmayan altyapı gibi BT sorunlarının nasıl en iyi şekilde önleneceğini ve çözüleceğini gösteren eyleme dönüştürülebilir içgörüler sağlar.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haliliye-ajans.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu