İzleyici Sayısı Fark Etmeksizin Tüm Yayıncıları ve Markaları Bir Araya Getirecek Yayın Merkezi Açıldı
Günümüzün oyun dünyasında, yayıncıların ve dijital pazarlamanın değeri markalar için çok büyük. Aynı şekilde bu alanda yayın yapan içerik üreticileri de en değerli gelir kaynaklarıBu markalarla anlaşmalar
Ancak yayıncılar ve izleyici sayısı yüksek markaların bir araya geldiği branşta tek tip bir sistem devam ediyor. Öte yandan, mikro yayıncıların ve onların ‘küçük’ sadık izleyicilerinin etkisi, perde arkasında olsa bile aslında büyük bir faktördür. Sullygnome’a göre, Twitch’in %99’u, ortalama izleyici sayısı 250 veya daha az olan mikro yayıncılardan oluşuyor . Doğal olarak bu durumu değerlendirecek ve her iki taraf için de kazançlı bir sisteme dönüştürecek projeler geliştiriliyor.
Hub of Streaming (HOST) ülkemizdeki faaliyetlerine şu projelerden biri olarak başlıyor:
Streamcoi, Gaming In Turkey | MENA | AB iştiraki ile Hub of Streaming (HOST) adı altındaTürkiye’de hizmet vermeye başlayacak.
Platformun sağladığı şey temelde oldukça kolaydır; Markaların reklam içerikleri yayınlar sırasında kısa süreliğine yayınlanır. Bu arada yayını izleyen kişi sayısı kadar izlenme almış sayılır. AdBlock gibi reklam engelleyicilerle reklamlar engellenmediği için markalar ve yayıncılar için bir kazan-kazan sistemi haline geliyor. Bu sayede her yayıncı dilediği gibi reklam alıp gelir elde edebilirken, markalar da daha fazla kitleye daha zahmetsiz bir süreçle ulaşıyor.
Arada belirtmekte fayda var; Mikro yayıncılardan geçmemize rağmen, doğal olarak yüksek izlenme oranına sahip büyük yayıncılarsisteme dahil edilebilir.
HOST şu anda YouTube ve Twitch ile entegredir. Yani bu iki platformdan birinde yayın yapan bir yayıncı/içerik üreticisi iseniz HOST’a ve sunduklarına buraya tıklayarak göz atabilirsiniz. Marka temsilcisi iseniz burayı da ziyaret edebilirsiniz.